PKN Orlen wśród najbardziej rozpoznawalnych sponsorów sportu i kultury

PKN Orlen wśród najbardziej rozpoznawalnych sponsorów sportu i kultury

PKN Orlen, Adidas i Coca-Cola to najbardziej rozpoznawalni sponsorzy sportu i kultury. Według badań ARC Rynek i Opnie 76 procent Polaków uważa, że inwestowanie w sport winduje jego poziom do góry. Ta wartość przed dziesięciu laty była o 12 punktów procentowych niższa. O 15 punktów procentowych z kolei wzrosło przeświadczenie respondentów, że korzystniej ocenia firmy sponsorujące sport lub kulturę. Dziesięć lat temu było to 69%, teraz 84%. Najbardziej znanym obecnie sponsorem sportu jest PKN Orlen (znajomość spontaniczna ok. 23 procent), który góruje również przypadku kultury (13%.). W grupie najbardziej znanych marek wspierających sport obok PKN Orlen są też adidas, Coca-Cola i Nike (kolejno 19, 15 i 14 % znajomości spontanicznej). Dekadę temu czołówkę prócz marki piwa Tyskie budowały brandy telekomunikacyjne – Orange, Telekomunikacja Polska i Plus (odpowiednio 15, 13, 11 proc. znajomości spontanicznej).

 

 

Fot. newspix.pl

Tagi: Orlen

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze

Aktualności

Kalendarz imprez